4 april 2010

Vårkänslor!

Idag har vi varit uppe i Uddeholm hos Olas farföräldrar och ätit mycket och god mat. Årets första däckbyte skedde oxå och imorgon blir det nr 2, då min astra ska få på sig sommardäcken -sånt tycker vi om!

Igår var vi på Bergvik då jag är ute efter ett par svarta fin stövlar i skinn. Men jag insåg ganska snabbt att jag var ute i fel tidpunkt då alla skoaffärer är laddade med vår - samt sommarskor. Det enda stället jag hittade stövlar på var inne på skopunkten och där vill jag inte handla såna stövlar. Där kan jag köpa sommar skor som endast ska hålla i en säsong och därför kostar 149kr. Men skor som jag vill kunna använda utan att de blir dåliga på en gång köper jag inte där.. Istället avnjöt vi årets första kulglass/magnum glass ute i solen. Ack vad härligt väder det är nu. Härliga dagar och så ljust på kvällarna -inte konstigt att jag får sommar feelings.

Inga kommentarer: