12 april 2010

Feber..

Idag är jag hemma och är sjuk. Vet inte när jag var hemma sist ifrån jobbet, jag måste typ vara halvdöd innan jag tillåter mig själv att vara hemma. Så därför kändes det väldigt konstigt igår kväll att ta det beslutet att imorgon är jag kvar hemma. Men det var rätt förnuftigt. Jag har haft en hektisk och rolig helg men att ta alvedon på morgonen för att orka med en dag straffar sig själv i slutändan. Inatt hade jag feber igen och när jag vaknade imorse så var jag genomsvettig och tempen visade på 38.3. Jag fryser, har ont i kroppen, börjar få slemhosta men det som är värst är att jag inte orkar sitta ute i solen. Provade förut, stod ut i en halvtimme men nu är jag tillbaka inne igen. Tänkte att eftersom jag fryser så är solväggen ett perfekt ställe att vila på men jag orkade inte med solens härliga strålar... -typiskt!

Så nu är jag och Isa inne igen. Hon gick ut imorse med Ola så hon lär sova middag snart och vakna upp ur sin koma runt 7 tiden ikväll. Tröttis tjej det där! :)

Inga kommentarer: