20 april 2010

Imorse var det en misse som var helt trött efter gårdagens ute bravader. Han väckte oss inte ens runt 5 tiden som han annars brukar göra och när Olas klocka ringde så låg han kvar i dörröppningen på mattan och sov. Så han har varit inne med mig hela morgonen. Då väcks min nyfikenhet, undra hur långt borta han rör sig och vad han gör på sina turer?!!


Här ligger han på min arm bredvid mig i sängen och som ni ser, bara mår gott!! Dock så är det ingen mysig historia bakom det här kortet, varför jag ligger med en handduk om håret. Jag var nere och duschade när jag plötsligt anfölls av ett illamående och spydde. Jag sköljde fort ur schampot och gick sen upp och la mig i sängen igen med bäddvärmaren på. Samurai var inte sen att göra mig sällskap -herr trötter!
Men för mig känns det som jag tog ett stort steg tillbaka idag i mitt tillfriskningsprogram. :(

Inga kommentarer: