24 april 2010

Kors i taket men jag vågar nog säga att jag börjar bli frisk igen!! Jag har aldrig varit så här sjuk så länge och när jag var mitt i det trodde jag inte att jag skulle kunna bli frisk igen eller ha klänningar på mig. Så idag när jag lagt i en tvättmaskin med sängkläder så satte jag på mig en klänning och mina nya lila strumpbyxor samt plattade luggen och satte i linserna!!! Allt detta för första gången på 2 veckor -behöver jag säga att det kändes underbart att komma tillbaka igen! :)

Idag har jag varit ute mesta delen och grannen måste ju undra vad vi är för några stadsbor när jag är ute och krattar löv i mina lila strumpbyxor thi hi. Vi har fått undan alla lövhögar samt rensat lite sly i en skogsdunge vi har. Får jag välja så är jag gärna ute i trädgården imorgon oxå -love it!

Nu ska vi till Forshaga och äta ute!! Vi ska äta pizza och det ska bli gott t o m. Matlusten är tillbaka och förhoppningsvis så mår jag bra imorgon oxå trots min chockdag idag av kroppen. Jag märker att så fort det blir för mycket för kroppen så reagerar den med att börja hosta och då är det bara att sätta sig ner och vila och ge Ola order vad han ska göra... thi hi

Inga kommentarer: