23 april 2010

Bara för jag mår bättre en dag behöver det inte betyda att jag är på bättringsvägen utan istället så blir jag mer misstänksam, jaha vad händer imorgon?? För så har det varit nu denna vecka när jag tyckt att jag mår bättre och nu vänder det nog jo men då kommer febern tillbaka under natten eller så vaknar jag 2 gånger under natten av illamående, det gjorde jag inatt. 3de gången jag vaknade av illamående så kom allt upp oxå. Det var inte mycket som kom upp men det var ändå allt det jag hade orkat fått i mig igår som mat. Och på bara någon minut så är allt uppe ur magen. Fy vad trött jag blir på detta, riktigt less... :(


Här ser ni vad jag fördriver tiden med och Isa verkar inte klaga. Hon ligger och kurrar för sig själv och andas djupa andetag, Vissa som har det gott! ;)

Nu ska jag ta och sova en stund då jag av någon underlig anledning var helt dödstrött imorse. Hoppas min läkare ringer idag som han har lovat oxå.

Inga kommentarer: