17 april 2010

Status: Fortfarande feber, rejäl rivhosta, skallebank.
Så nu är det slut på alla blogginlägg om mina sjukdomsymtom. Jag börjar tröttna på detta och därför har jag bestämt mig för att jag är frisk nu. Så nu hänger våra täcken ute för nödvändig vädring, sängkläderna är i tvättmaskinen och körs i 90 grader. Inatt har jag sovit oerhört bra och länge, det har jag nog cocilana att tacka för!! :) Somnade till 22 nyheterna igår så Ola väckte mig vid midnatt för överflyttning till sängen och där sov jag ända till 10 imorse -gud så härligt och välbehövligt!!

Igår klickade jag hem lite bikinis, en jacka och klänningar ifrån bubbleroom. Alltid lika osäkert att beställa kläder från nätet men passar dom och kvaliten är bra så har jag gjort ett klipp :) De borde komma hem till veckan!! Ola går oxå och väntar på ett paket som borde komma till veckan. Han har beställt en ny mobil och just nu är han uppe i himlen och svävar :)

See Ya

Inga kommentarer: