9 april 2010

Äntligen möts vi...

Jepp den 7e maj kommer jag sitta med spänd förväntan i Globen och se Lady Gaga uppträda!!! *Åhh det ska bli så roligt* Min kära sambo har nog förstått att jag tycker hon är väldigt bra då jag sätter bl.a. bad romance på repeat hemma... :)
Fick igår i födelsedagspresent biljetter till konserten och en vistelse i Stockholm av honom så om mindre än en månad så är vi i huvudstaden -Längtar!

Kopierar och visar er vad som står att läsa inne på ticnet.
"Lady Gaga, den internationella superstjärnan och trefaldiga vinnaren i Brit Awards, förlänger sin Monster Ball Tour. Med en show som brittiska Sun beskrev som den bästa liveshow du kommer se i år bjuder The Monster Ball Tour på en spektakulär visuell upplevelse som tar fenomenet Lady Gaga och till en högst levande och verklig plattform. Upplev den Gaga-pimpade Rolls Roycen och de 25 kostymbytena!
Special Quests är Semi Preciuos Weapons."

I somras var vi och såg madonna uppträda på Ullevi, vilket var ett minne! I år kommer jag alltså få åka till Globen och se Lady Gaga vilket ska bli minst lika roligt! Jag tror hon kommer bli efterträdaren till Madonna om några år. Kom ihåg vem som skrev det först... :)

Ska visa er vilka fina blommor jag fick oxå. Kommer kanske senare i eftermiddag....

Inga kommentarer: