20 april 2010

Idag har mamma och min svärmor varit här på lite fika som de själva fick fixa iordning. Det blev lite extra lådöppningar och irrande i köket men de fixade det galant. :) Det är så kul att mina föräldrar går så bra ihop med mina svärföräldrar. Tro mig jag vet att det inte behöver vara så alla gånger och då är det riktigt jobbigt att försöka ha ett fungerande förhållande..

Det var mysigt att fördriva tiden lite men ack vad trött jag blir. Så när de åkte hem igen gick jag upp och la mig tillsammans med Samurai och sov i 2 timmar. Blev väckt några gånger av telefonen men som tur är har jag inga problem att somna om igen.

Idag tog jag beslutet att jag kommer vara hemma resten av denna vecka oxå. Först hade jag sagt att jag är åter tillbaka på jobbet som imorgon men när jag inte ens orkar vara på benen en hel dag i ett lugnt hem så orkar jag verkligen inte med att vara på jobbet i en 18 barn grupp. Det skulle inte vara rättvist mot någon av oss om jag började jobba. Så imorgon måste jag få tag på min doktor så han kan förlänga mitt sjukintyg några dagar.

Annons hittad på blocket endast 500kr styck eller 900kr för båda så har du blivit stolt ägare av dessa skinny marsvin!! -som hittat.

Inga kommentarer: