7 april 2010

Jag känner mig verkligen ledig och fri när jag kommer hem. Jag söker efter saker att göra utomhus och sen vill jag inte gå in. Det är ju så skönt nu när det är ljust så länge på kvällarna. Igår blev jag riktigt förvånad när jag såg att klockan redan var halv 8, inte konstigt att magen började kurra... Ja vi njuter verkligen alla 4 av vårt nya liv på landet. Idag ska jag hem och plantera lite uteblommor som jag köpte igår.

Vi bor på landet.. och snart vi fann det.. Vi behöver nånting i lagår´n... tralla lal la la
Det är bara en lantmännen keps som fattas, en sån där med grön genomskinlig plast som skärm samt ett blå ställ ihop med ett par höga gummistövlar... thi hi
Nej den bilden vill jag inte ha man kan faktiskt vara fin i skrotarkläder. Igår var Ola skrotarklädd i sina snickarbyxor från blåkläder -det är snyggt!

Inga kommentarer: