23 april 2010

Idag är det min och Olas 4 ½ års dag och för första gången ska vi inte fira den på något speciellt sätt. Vetskapen om att han finns där när jag verkligen behöver hjälp och stöd är mer värt än några presenter. Idag kom han hem och åt lunch för att sen stanna hemma, det betydde jättemycket att ha sällskap i huset efter alla dessa långa tysta dagarna. Jag vågar knappt säga det men det känns som jag är på bättringsvägen. Vi ska genomgå ett Linda friskhetstest senare i eftermiddag, vilket går ut på att se om jag är fejkbättre eller om jag verkligen är bättre. Jag ska köra till Forshaga och hämta ut mitt Bubbleroom paket med mycket spännande innehåll i! Jag har inte varit ute bland folk sen förra torsdagen när jag var in till doktorn samt till apoteket i Karlstad så detta ska bli dagens höjdpunkt att åka in till Forshaga city!! :)
Men jag vill ha med Ola ifall att jag inte orkar köra tillbaka hem. Kanske löjligt nojjig men nästan 2 veckor i sängen gör en inte så tuff...

Ha det gott!

Inga kommentarer: