6 april 2010

Back to basic igen. Det kändes helt ok att börja jobba imorse igen, det är ett bra tecken på att man har varit ledig länge, lääänge och det tycker jag att jag har varit oxå. Men idag är jag jättedagvill. Det är ju måndag, men inser snabbt att det fattas en dag när jag planerar in vad jag ska hinna med innan torsdag. Ja den här veckan så är torsdag vår milstolpe. Detta ska hinnas göras before torsdag och detta kan vi göra after torsdag.

Before torsdag ska jag: handla mat, handla blommor, baka kaka, plantera vårblommor, riva ut all inredning i skräpboden, städa, tvätta. För på torsdag fyller jag ju år!! Jag tycker fortfarande att födelsedagar är barnsligt roligt att ha. Ingen åldernojja här på flera mils avstånd, till skillnad mot vissa i min omgivning thi hi :)

Inga kommentarer: