30 april 2010

2 mil på cykel -det ni!

2 mil!! Ja jag tror inte på det men Ola sa att det stod 2 mil på cykeldatorn och då tror jag på honom -det ni!! Inte konstigt att benen värkte och minsta lilla procent lutning uppför på grusvägen hemåt kändes som en bergsbestigning. Jädrar vad ont i benen jag hade när jag steg av cykeln hemma. Lyckan var att slänga sig ner i soffan och vila... Men idag känns det bara grymt bra, detta ska vi göra om flera gånger! :)

Sightseeing i Forshaga hann vi med. Var och ringde på hemma hos 2 kompisar men de var inte hemma och kunde donera lite vatten till iaf en supertörstig. Efter mördarbacken upp till Lundagård så kammade vi hem storvinsten och fick vatten -underskatta aldrig ett glas vatten mina vänner :)

Idag är det Valborg och vi går mot rätta tider för imorgon är det maj månad!! Svisch har april månad sagt men 2 veckor försvann ju när jag låg i min dvala i sängen, så det kanske inte är så konstigt. Ikväll ska vi äta pizza med Jennica och hennes familj -mysigt. Sen ska vi åka upp till Deje och beskåda deras fyrverkeri.

Ha det gott!

Inga kommentarer: