28 april 2010

Gomorron!

Idag ser det ut att bli en lika härlig dag som igår! Vad mycket mer jag njuter nu om dagarna än vad jag gör när det är höst och mörker. Vad mycket lite sol kan göra med en själv och humöret..

Ja jag har börjat jobba och det går över förväntan. Jag känner av att jag blir trött i kroppen samt matt ibland när det är mycket runt omkring mig. Men då gäller det att ta ett steg tillbaka och andas och låta mina kära kollegor hjälpa till. Men tack vare vädret så är det inte så mycket jobb att komma ut på gården heller utan de flesta kan t o m klä sig själva -duktiga barn vi har!!
Men igår kväll var jag helt färdig, tror min sambo märkte det.. Först hade jag jobbat 11h och sen drog vi igång städning/fixa hemma. Det blev alldeles för möe för min kropp och då rymde jag bort iväg i mina tankar och tänkte bara på zzzova. Det är jobbigt när jag vill så möe men inte orkar lika möe.... Men snart så!! :)

Nu är det dags att ta på sig skorna och åka iväg till jobbet. -Kram på er!-

Inga kommentarer: