16 april 2010

Jepp nu har jag tagit kvällens alla olika mediciner. Nu har jag även fått en hostmedicin med riktigt sting i som jag hoppas verkar!! Ingen go var den men vilken medicin är det som intas flytande?! Har hört ryktas om att man kan bli lite kring kring efter att ta denna hostmedicin så jag började lugnt med 6ml och inte 10ml. Det senare hade nog kväljt mig för den var stark och äcklig...

Det händer inte så mycket här hemmavid att blogga om. Inge roligt att endast läsa om sjukdom hela veckan lång och att febern/huvudvärken inte ger med sig. Men idag har jag iaf pratat med en gammal gymnasiekompis via FB. Perfekt då jag inte orkar föra ett samtal länge över telefon. Idag kom Ola hem med Mc feast som jag hade beställt! Matlusten är det inge fel på men det tar typ 3 gånger så lång tid för mig att äta jämförelse mot förr, det är väl iofs positivt...

Ha en mysig fredag. Jag kommer bara på allt som jag hade kunnat gjort om jag bara vore frisker men jag ska mysa i den mån jag orkar med min sambo iaf! Glad att jag har honom nu för ensamheten på dagarna tär verkligen på mig...

*Kram*

Inga kommentarer: