12 april 2010

Födelsedags firande


En söt liten orkideé i en liten kruka som ser ut som en hink.
Har länge beundrat den hinken.


Jag har nu blivit grattad i dagarna 3 och har fått jättefina blommor och presenter! Jag undrar hur nästa års firande kommer se ut när jag (och Ola) fyller jämt... Det blir nåe att planera :)

Igår var min svärmor samt Olas bror Anders och sambo Carro hos oss på mat. Vi gjorde tacopaj. Paj måste vara den perfekta bjud maten -enkelt och gott ihop med en sallad. Jag fick öppna paket!! Av mina svärföräldrar fick jag en limegrön baden baden stol -superfin och supergo´ att sitta/ligga i samt 2 hotellnätter i Stockholm när jag och Ola ska se Lady Gaga. Så nu har jag fått en weekend i huvudstaden med tåg, 2 övernattningar samt konsert på fredags kvällen. Det ska bli jätteroligt att åka iväg med min Ola och bara njuta av varandra! -Tack alla snälla!
Sen fick jag ett vitt vin som för mig är okänt, men desto roligare att öppna det och se om vi har hittat en ny favvo samt en kylväska till vinflaskan. Det är ju perfekt om vi ska ha picknick ute att kunna ha med en kall vinflaska eller någon annan kall dryck. :)


Blommor från mina goa arbetskamrater.


Och ett handgjort kort by Kattis.

Inga kommentarer: