1 oktober 2009

Välkommen Oktober får jag skriva!! Imorse regnade det här hemma och när jag kom ner i köket var det ingen rolig syn då jag såg att det var lite vitt i regnet. Tittade på termometern och det var endast 2 grader varmt. Usch jag behöver gå i ide och det NU...

Fick premiär använda mina vintervantar idag på jobbet. Sen hade jag en lager2 tröja samt fleecetröja under min jacka och ändå frös jag och då såklart om huvudet och fötterna där jag var som sämst klädd = höstklädd. Usch vad det är tråkigt att vara så frusen av sig, har tabletter som jag kan ta för mina vita/avdomnade fingrar och tår men vill inte börja med dom redan. Det är ju ändå bara 1e oktober idag... Hur ska jag då fixa vintern om jag redan idag fryser??

Undrar om Ola ser något ute på vår uppfart?! Han skinnbehandlar nämligen klädseln i sin bil och nu börjar det skymma rätt mycket... Och jag sitter inne och myser framför datorn, har snabbstädat idag så jag kan vila me gott samvete :)
Imöra kommer svärmor och svärfar förbi, de ska låna min videokamera då svärfar ska hoppa fallskärm på lördag. Tänkte vi skulle göra hemmagjord pizza och bjuda på -mys!

Inga kommentarer: