11 oktober 2009

Gomorron

säger jag och njuter av en helledig söndag i bakistillstånd. Igår efter sopplunchen kändes det som att alla droppade av så tillslut satt jag och Ola alldeles ensamma vid vårt långbord. Vi beslöt oss för att ta nästa buss in till stan och möta upp Eva-Lena och hennes gäng på hotell Bilan. För mig som bor i Karlstad känns det jättekonstigt att gå in på ett hotell med bolagspåsen i handen och förfesta på ett hotellrum. Vi var 15st i ett litet hotellrum men ändå kändes det inte trångt utan bara trevligt och alla hade roligt -stämningen var hög!

Lustigt hur det är men oftast träffar man på någon som man känner eller som känner någon som man oxå känner... :) Igår träffade jag 2 tjejer som jag aldrig tidigare har mött men som ändå hade en tät koppling till mig och Hynboholm. Kommer tyvärr inte ihåg vad de heter så nu får de heta A och B :)
A tog hand om mina föräldrars grannes travhäst. Och B hade precis sålt sitt hus i Hynboholm och flyttar nu på fredag till Herrhagen. Brukar annars behöva förklara vart jag kommer ifrån då ingen känner till stooora samhället Hynboholm me igår var vi 3 st som hade connection dit.

Kan sammanfatta denna helg som intensiv, händelserik och otrolig trevlig helg!
Hoppas ni alla har haft en lika bra helg!

*KRAM*

Inga kommentarer: