9 oktober 2009

Ibland går klockan väldigt fort på jobbet men ibland står den bara still, konstigt detta... Nu tyvärr känns det som om den står still och det beror nog på att jag har det väldigt lugnt. Har skickat hem Kattis och nu har jag bara 3 barn kvar. Det är lugnt i hela huset och många har nog slutat tidigare och tagit helgen. Jag stänger hela förskolan och kommer nog få helt barntomt 17.45. Tänkte jag skulle sätta på någon film sen runt 17 tiden så min kille inte känner av att han kommer vara här alldeles själv.
Men jag får väldigt mycket gjort, småplock sånt som annars inte hinns med så det är skönt!

Sen ska jag hämta upp Kattis så ska vi sen bege oss in till Alfie och äta mat!! Hoppade över mellanmålet idag allt för att vara så hungrig som möjligt till ikväll :)
Det ska bli väldigt mysigt att äta mat utanför förskolan ihop med arbetskompisarna, tror det endast är 2st som inte kommer ikväll så det är bra uppslutning.

Ha en mysig fredag med fredagsmys :)

Inga kommentarer: