25 oktober 2009

Jag lever men har för tillfället slut på energi. Nu har våra köpare gått efter lite fika och bra att veta prat om vårt hus. De hade med sig sin lilla dotter, Tuva som till en början var blyg och misstänksam mot mig och Ola. Men det dröjde inte länge förrän jag hade henne på höften och vinkade hej då till mamma och pappa som gick upp på övervåningen. Jättego tjej!!

Känner att den lilla energin jag har lyckats få av coca cola drickandet idag har nu försvunnit, dags att göra lite mat. För en gångs skull blir det inte bakis pizza utan vi gör repris av förra helgens goda mat; färdiglagad potatisgratäng och kassler skivor *mums*

Vi hade jätte trevligt igår hemma hos Anders och Carro. Måste varit rekord i hur många som får plats i deras 3a! Men som vanligt hamnar de flesta i köket, konstigt det där!! :)
Pratade med en trevlig kjellare igår som skulle gissa min ålder. Thi hi alltid lika kul det där och jag har ingen åldersnojja så det är bara spännande. Han trodde jag var 21!!!! Det kommer jag leva länge på :)

Nu har vi även fått sålt våran fåtölj -perffa! Allt som säljs nu betyder en mindre sak att bära den 27 november. Här ser ni vår annons, något ni är intresserade av??

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: