30 oktober 2009

Måste berätta en charmig sak! Jag älskar romantik och tror att kärleken övervinner allt bara man strävar åt samma håll så löser sig saker och ting.

Igår när vi satt och åt korv hos mina svärföräldrar så kom deras granne in oxå. Hon arbetar tillsammans med en av våra grannar som oxå ska flytta nu snart. Det är inga vi umgås med, jag vet inte ens vad de heter utan för oss är dom grinden, då de har en grind mellan sin häck -logiskt va!! :)
De hade iaf pratat med varandra på jobbet och svärmors granne skulle då beskriva vart vi bodde någonstans. Döm av min förvåning men de hade oxå ett "smeknamn" på mig och Ola.. De kallade oss för kärleksparet!! För vi ser alltid så kära ut tillsammans :) :) Vad gulligt, tänk vad mysigt att våra grannar tycker vi alltid är så goa mot varandra så de har gett oss smeknamnet kärleksparet -det är love :)

Jag är lika kär nu om inte mer i Ola än vad jag var för 4 år sedan. I somras tillbringade vi hela semestern ihop, var inte många timmar vi var ifrån varandra och det kändes bara såå bra. Sällan vi bråkar och när vi gör det så är det oftast jag som krånglar till det, usch mig...

Nu ser jag fram emot en härlig helg!!

*KRAM*

Inga kommentarer: