24 oktober 2009

God mat, mycket mat, trevlig restaurang med hög mysfaktor dock var servitrisen inte så bra men det förstörde inte resten av upplevelsen... Vi började med att dela på lite vitlöksbröd till förrätt och dom var det sting i!! *gott* Sen åt jag oxfilé smaksatt med vitlök och potatisgratäng. Ola åt gorgonzola späckad oxfilé och potatisgratäng. Det var väldigt gott och vilken stor portion vi fick - blev väldigt mätta. Jag undrar hur man orkar äta tre rätters?! För mig räcker en vanlig portion och sen är jag mätt och belåten.

Vad händer idag?? Jo det har varit en lugn dag, blir lixom påverkad av vädret och känner inte för att ta tag i något. Vi åkte iaf till Stodene för att leta reda på grannens extra nyckel som jag hade råkat packa ner. Kruxet är att det står ca 25st banankartonger hos dom som är våra och jag hade för mig att jag skrev orangea rummet på den nyckeln skulle vara i, vilket inte stämde. Så det var bara att börja leta igenom en efter en... Kul, kul *not*
Fann nyckeln till slut iaf i en övrigt låda. Vad bra det beskriver innehållet -övrigt, det kan ju vara vad som helst i den :)

Snart ska vi börja göra oss iordning för fest ikväll! Vi ska hem till Anders och Carro på färjestad och partaja. Får nog sätta på riktig hög musik när jag gör mig iordning för som jag känner mig nu har jag ingen lust att festa, är så jäklans trist väder ute... Men ett glas vin, madonna i högtalarna så hoppas jag att känslan infinner sig. :)
Här kommer en söt bild på de två nyår 2007 bara några dagar efter att vi hade flyttat in i vårt nuvarande boende.

Inga kommentarer: