8 oktober 2009

Trött, trött och ännu mera trött -varför undrar jag??!

Är det linserna som krånglar?? Lösning: Byta ut dom mot nya.
Vädret ute som påverkar?? Lösning: Boka semester till solen.
Lugnet efter stormen?? Lösning: Vila och åter vila.
Tradig vardag?? Lösning: Överraskning önskas.

Ja inte vet jag varför jag ständigt är trött på eftermiddagen... Idag blir lösningen: Film under filten med en Campari i handen, hoppas det ger lite energi :)
Ska bara plocka rätt lite här hemma, snabbstäda och sen tänkte jag erbjuda Ola en filmkväll -hoppas han känner likadant!

Imorgon får jag inte vara trött utan då är det dags att ladda batterierna efter jobbet. Det blir nämligen god mat på Alfies tillsammans med jobbarkompisarna och sen får vi se vart kvällen slutar någonstans... :)

Kram!

Inga kommentarer: