20 oktober 2009

Countdown!

Nedräkningen till fredag har börjat!!

Då firar nämligen jag och Ola 4 år tillsammans! :) Någonting som började som en väldigt bra vänskap gick oväntat över till något mer. Många fester hemma hos mig på Kvarnberget, schlagerbaren på Nöjes som vi ägde gjorde att min snälla billetande kompis blev annorlunda i mina ögon. Han fick mig att skratta hjärtligt, fick mig att känna mig vacker, lyssnade på mig och trivdes med mina föräldrar. Allt detta betyder väldigt mycket för mig och jag känner än idag lika mycket för min helt underbara sambo och livskamrat.

Detta ska vi fira på restaurang Lilla Sicilien. Satt och surfade runt på olika restaurangers hemsidor och studerade menyer och föll för denna anonyma restaurang. Bokade bord till på fredag och dagen efter alltså igår kom tidningen KH aktuellt. Däri fanns en välkomande kupong till just denna restaurang med ett bra erbjudande. Slumpen eller ödet -ja välj själv?! :)

Inga kommentarer: