27 oktober 2009

I fredags på våran 4 års dag överraskade Ola mig att komma hem med 5 stora blodröda gigantiska rosor! Visste direkt vilken vas jag skulle ställa dom i för att vasen och rosorna skulle komma till sin rätt. Nämligen den vi har fått av Malin, Emil och deras son Xander. Den är väldigt hög i blankt svart porslin och skulle matcha rosorna väldigt bra! Visst är det tjusigt, dessa står nu hemma hos oss och luktar gott :)


Bredvid vasen skymtar ni Hubert, nallen som Ola fick av mig på morgonen.
När jag hade öppnat rosorna sa Ola att det följde med ett kuvert till blommorna och där i låg verkligen en överraskning!! Något som jag har pratat om att jag ville göra men som jag inte har unnat mig själv än. Nämligen en sminkning på Make Up Store och sen får jag välja produkter för 500kr i deras sortiment!! Gud vad roligt, ska be dom fest sminka mig för att få lite roliga ideér. Min vardagssminkning är så krävande som jag orkar tidigt på morgonen, brukar bara bli lite mascara, mest för att visa jag har några ögonfransar... Därför skulle det vara så spännande att bli sminkad med lite djärvare färger och glittriga skuggor, längtar redan tills jag sitter där framför spegeln!!!

Imorgon ska vi på bio och se Michael Jacksons film, This is it! Intressant, tragiskt och spännande är nog de ord jag använder för att sammanfatta hur jag känner inför filmen.

Kram

Inga kommentarer: