5 oktober 2009

Idag var jag duktig och promenixade i rask takt efter jobbet. Var sånt härligt höst väder och så skulle Ola till sina föräldrar så jag visste att jag kunde gå vart jag ville och inte behöva tänka på hemvägen då jag skulle få skjuts av Ola hem. Så jag gick i 50 minuter och sen kom även jag hem till mina svärföräldrar och där blev vi bjudna på kvällsmat -världens bästa svärföräldrar har jag!!

Just för tillfället blir våran nya Siemens diskmaskin installerad av våran snälla granne, Tomas som jobbar på Richardsons (smygreklam). Vi fick pengar ifrån vårt försäkringsbolag så denna historia blev inte så dyr som vi var rädda för i början. -Perfekt!

Ikväll ska jag för första gången se svenska lyxhustruar på tvn. Har hört och läst så mycket om de programmen så nu måste jag se ett avsnitt för att själv bilda mig en egen uppfattning om disse fruer. Såg att det är sista avsnittet ikväll oxå så jag får inte glömma bort det...

Har inte så möe roligt att skriva om så jag önskar alla en trevlig kväll istället!

Kram!

Inga kommentarer: