9 oktober 2009

Nu måste jag vara utvilad iaf, ett starkt tecken på det var att jag vaknade 1h innan klockan skulle ringa imorse och jag låg kvar i sängen och läste den stunden -helt underbart. Så gjorde jag ofta när jag bodde själv på helgmornarna, kunde komma upp ur sängen flera timmar senare -avslappnande :) Nu är det svårare då jag måste ta hänsyn till "mannen" bredvid mig som sover djupt, kan tänka mig hur populärt det är att vakna av sänglampans sken rakt i ansiktet...

Igår såg vi på en film som jag inte ens kommer ihåg vad den hette, iaf jag började se den... Somnade och vaknade halv 21 och då bestämde jag mig för att kojsa för filmen var kass och jag var dödstrött. Så jag somnade strax innan 21 och vaknade 6.30 imorse efter 10h sömn, utvilad och pigg i ögonen -äntligen! Känns riktigt lyxigt att kunna vara utvilad en fredags morron, sista arbetsdagen i veckan.

Inga kommentarer: