23 oktober 2009

4 år

Yepp idag firar vi 4 år tillsammans eller 1460 dagar, bara att välja hur man vill räkna :) Har ägnat eftermiddagen åt att titta på gamla kort och det är alltid lika roligt att få minnes flashbacks på the old days :) Inte för att jag är såå gammal men ändå har jag varit med om möe, alltid kul att friska upp minnet. Visar er ett gammalt kort på mig och Ola, tror det är ifrån sommaren 2006 när vi firar Malins Micke på Orrholmen med picknick och grill. Ola ser så ung ut när han inte har något "skägg", men jag föredrar min skäggiga sambo!

Själv har jag inte förändrats så mycket, tycker jag själv iaf. Usch vad tråkigt det låter. Jag ser likadan ut som jag gjorde för 3 år sedan. Hrmmm kanske dags ändå för en förändring och då inte bara skifta hårfärg denna gång??

Inga kommentarer: