25 maj 2011

Sommarfest

Igår tog jag och svärmor (Emilias farmor) oss en tur till Vålberg och mitt jobb. De hade sommarfest fick jag reda på under dagen så det blev en oplanerad tripp till jobbet. Men vad roligt det var att se alla barnen och vad stora de hade blivit på bara 4 månader! Det som jag blev förvånad över var att ingen blev blyg när de såg mig utan jag fick en hel drös med kramar och alla ville kika på min bebis. Emilia skötte sig galant och tyckte tydligen inte att det var ett dugg jobbigt med all publicitet eller stoj runtomkring henne. Det var hennes första besök på en förskola, tänk när det är dags att skola in henne... oj oj jobbig tanke men det är lång, låååååång tid tills dess...

Nu snart får vi fikabesök av några grannar från Hynboholm. De vill se hur vi bor samt träffa Emilia såklart.

Inga kommentarer: