15 maj 2011

kroppstankar

Igår provade jag ett par jeans som jag brukade ha innan jag blev gravid och gissa vad?! De passade!!! Den upptäckten gjorde min dag och det ska firas ikväll med en påse CHIPS :)
Jag är galen i chips men mycket beror nog på att vi typ aldrig äter chips här hemma, vilket iofs är väldigt bra. Men ikväll ska vi verkligen gotta oss i en påse sourcream & onion.

Vi har verkligen haft en toppenhelg! Det är så himlans härligt att få vara ledig och spendera den tiden med min familj. Igår kom farmor och farfar och passade Emilia så jag och Ola kunde cykla in till Forshaga och kika på en altan en kompis har. Vi går i altanbyggar tankar så vi letar inspiration och ideér. Men attans vad jobbigt det var att cykla den korta biten. Det kändes verkligen att mina lårmuskler har legat i vila sen förra hösten. Men det ska det bli ändring av!

Sommaren är på ingång och jag har ännu inte vågat prova min bikini jag köpte ny förra året. Men vet ni en sak.. Jag tar det inte så allvarligt om det skulle visa sig att den är lite liten, det är ju faktiskt bara 3 månader sen som jag födde Emilia. Därför blev jag så lycklig när mina jeans passade!!

Nu vaknar Emilia. Ha en go´ söndagskväll!

Inga kommentarer: