11 maj 2011

3 månader

11 maj det var för några månader sedan för mig ett helt obetydligt datum. Men nu så har datumet 11 blivit väldigt starkt och förknippas med Emilia. Idag blir hon nämligen 3 månader!! Det har varit 3 bra månader. Jag är glad att jag har skrivit om Emilia och vad som har hänt varje månad för jag glömmer väldigt fort trots att hon inte är så gammal. Massa småsaker som har skett som har försvunnit ur minnet och som jag kommer ihåg när jag läser om det, mys.
Detta datum ger mig även flashbacks till min förlossning. Jag är fortfarande förundrad över vad ens kropp kan klara av och att allting gick så bra. Den har aldrig varit med om en förlossning förut eller amning heller men ändå fungerade/fungerar den som den skulle/ska. Ärret är något som jag alltid kommer få ha kvar på magen men jag ser det inte som något negativt. Jag är bara glad att allt gick bra den dagen för 3 månader sedan och att vi båda klarade oss..!

Nej nu måste jag smyga upp och titta till Emilia, se så hon andas och sover gott. Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: