31 maj 2011

buzzador

Nu har det snart gått 1 månad sen jag mottog mitt paket från Buzzador. Det bestod i en massa små provburkar med dagcremé från Lumene och en normalstor burk. Provburkarna har jag delat ut till mina kompisar och den stora burken fick jag behålla själv!

Jag har nu använt mig av denna dagkräm i snart 3 veckor och är positiv till krämen. Jag kände faktiskt hur huden i ansiktet blev mjukare efter bara några dagars användande och den uppfyller mina förväntningar på hur en dagkräm ska vara. Jag kommer fortsätta att köra på denna ansiktskräm och jag hoppas den återfuktar min hud lika bra nu som efter en varm sommardag.

Det negativa är att den luktar. Inte jättemycket men den luktar. Jag har kört Mary Kays dagcremé länge, länge och den är parfymfri vilket jag tycker är väldigt bra. Därför är jag inte van att ha en kräm som luktar.

Vill du oxå få chansen att få prova på olika produkter eller tjänster, gratis??! Det enda som du åtar dig att göra är att buzza (dela ut produkterna) och prata om dom till dina kompisar. Bra tillfälle att bjuda hem kompisar på en fika! Sen ska man skicka in en rapport till Buzzador där man får skriva hur det har gått. Enkelt och roligt!

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är lindis_81):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindis_81

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=lindis_81&lang=SE


Inga kommentarer: