4 maj 2011

Florida

Nu har min kära far snart njutit en hel vecka i soliga Florida. Syrran bor ju där med sin man sen snart 12 år. Shit var har de åren tagit vägen?! Denna bild fick jag igår av henne och det bekräftar det som jag länge har förstått. Att pappa trivs som fisken i det blå när han får befinna sig i stekande sol nära värmande vatten och med en bok i handen. :)

Åh vad härligt det ser ut! Skulle ljuga om jag sa att jag inte vore ett dugg avis på honom för tillfället. Just nu är jag ledig och skulle kunna flyga över när som helst och stanna hur länge som helst men det kan jag ju inte för Emilia är för liten och sen när hon blir större så börjar jag jobba och då har man bara 5 veckors semester. Åhh frustrerande.

En vecka har alltså gått och han har 4 långa veckor kvar att fortsätta njuta och det är han väl värd! Behöver jag säga mer än att det är 28grader i vattnet over there.......................

Inga kommentarer: