29 maj 2011

Mors dag

Idag är det mors dag och jag blev grattad strax efter 7 imorse av mina 2 godingar! Det låg ett paket i spjälsängen som jag fick öppna i sängen och gissa vad det var?! Min sambo är helt tokig för där i låg det ett par Converse skor all star!!! Ola har nog tröttnat på mitt tjat om ett par blåa converse skor med skaft. Det är ju så fint att ha till leggings eller strumpbyxor så behöver man inte ha stövlar jämt...


Bara så jättefina!
Men jag har precis fyllt 30år och fick då en kanonpresent och nu får jag ett par Converse. Känner mig rätt bortskämd... Skorna ska jag gå och kika på när jag har en jobbig dag med Emilia, de inträffar inte så ofta men ibland då och då infaller dom och då kan de här skorna pigga upp mig.

Glöm inte bort era mammor idag. Blir det inget besök så ring iaf ett samtal.

Och så här glad var Emilia över presentsnöret som hon fick leka med en stund. Sen fick hon mat och vi sov ytterligare 2 timmar, bortskämda även på den fronten...


Inga kommentarer: