25 maj 2011

Dopprat

Om det var min lyxvecka förra veckan så är detta Emilias dopvecka. Jag börjar gå igenom mina kom ihåg listor, klurar på dukningen, ska prova 2 dopklänningar, möte med prästen, kika på sockenstugan... Ja som ni märker så är det mycket att tänka på och därför är mitt tips -Skriv listor! För då glömmer man inte (förhoppningsvis) något och så slipper man ha huvudet fullt med, det får jag inte glömma och inte det heller osv...

Dagen med stort D är nästa söndag så jag har lyckligtvis några dagar på mig att styra upp allt. Sen har jag lejt bort några saker, vilket känns väldigt skönt! Jag har varit på flera dop men då som gäst. Nu är det min tur att stå framme vid altaret med min lilla familj och prästen pratar om oss. Det känns väldigt konstigt att jag, ja lilla jag ska döpa mitt barn...

Inga kommentarer: