1 mars 2011

Utflykt + presenter

Idag har jag och Emilia för första gången tagit en utflykt ensamma i bilen. Det känns väldigt mysigt och jag är väldigt stolt när jag går runt med vår lilla Ängel i bilbarnstolen. Färden gick till Ica i Forshaga och hon sov hela tiden så jag behövde inte bli ett dugg stressad.

På väg in i Forshaga mötte vi brandkåren med sirenerna påslagna. Tänkte inte så mycket mer på det men reagerade desto mer när jag på hemväg mötte bilen som räddningsledaren åker i på vår grusväg. Usch då hann jag tänka desto mer innan jag såg vårt hus och att det inte stod någon brandbil på uppfarten. Undra vad som hade hänt då det krävdes en utryckning med blåljus på vår grusväg???!

Present från Malin & Wera.
Kortet har Wera 4 år skapat helt själv!

Även de här dregglisarna fick vi av Malin & Wera

I söndags var Olas moster och morbror här på lite fika. De hade med en toscakaka som vi mumsade på och ett stort paket till Emilia. I paketet låg den här underbara mjuka Tummen filten.

När Marie & Daniel var förbi på fika förra veckan så hade de med
den här otroligt mjuka och gosiga kaninkudden.


Vi blir hela tiden överrösta med en massa fina presenter, gratulationskort på posten och härliga fikastunder. Ikväll har vi bjudit över farmor på lite kvällsfika. Så om Emilia sover så där duktigt som hon brukar göra på eftermiddan så ska jag passa på och baka matbröd till kvällsfikat.

Inga kommentarer: