5 mars 2011

30 års kalas


Idag kommer vi Malin och ska fira både dig och din goa dotter Wera!! För igår blev du 30 år, ett STORT GRATTIS på din stora dag!!
Wera som på kortet bara är några månader har precis fyllt 4 år och det ska oxå firas!

För tillfället ligger det en helt utslagen Emilia på köksgolvet och sover samtidigt som hon luftar rumpan. Hon har redan kissat som hon brukar göra när hon är utan blöja så nu kan bara nr 2 hända.. ;) Hon vilar upp sig inför det stundande 30 års kalaset som vi snart ska åka iväg på. Själv har jag på mig jeans -något som jag inte har haft på flera, flera månader och jag trodde aldrig att jag skulle känna mig så lycklig över att bära ett par jeans :) Dock är det mina mammajeans då de är mycket mjukare och så kan jag dra upp skyddet för magen så jag slipper ha en skavande jeanslinning precis vid operationssåret.

Inga kommentarer: