11 mars 2011

Fredag

Fredag, fredag, fredag veckans bästa dag!! Det ska bli väldigt skönt med helg. Varför kanske ni undrar då jag är hemma och är mammaledig men det är stor skillnad att vara själv hemma och bära all ansvar för Emilia mot att vara två. Inatt har Ola lovat att han kan gå upp och byta Emilias nattblöja -bara en sådan sak att inte behöva nyvaken tvinga sig upp mitt i natten. Visst jag vaknar ändå men jag kan då ligga kvar i sängen och sträcka ut.



I eftermiddag har jag stämt träff med Ola ute på Bergvik, vi ska veckohandla. Sen blir det nog en snabbvisit på IKEA för att köpa fler små handdukar -de är perfekta att ha under Emilias rumpa när hon luftar den, ha på axeln vid rapningar, torka läckande bröst -you name it... Det får bli dagens köptips :)


Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: