24 mars 2011

Faderskapstest

Idag blir det att leta fram vårjackan för solen värmer verkligen trots att det blåser emellanåt! I eftermiddag ska jag och Emilia gå in till Forshaga för att bekräfta att Ola är pappa till henne. Det känns väldigt gammaldags att behöva träffa någon på familjerätten för att Ola officiellt ska få titulera sig som pappa. Varför kan inte det ordnas på BB??

Jaja det blir en rejäl promenad för oss iaf, ca 5-6km på en lerig grusväg -det kommer kännas gött ikväll :) På gårdagens promenad så kom jag på mig själv med att jag gick rak i ryggen och höll ett ganska bra tempo. Det är nog första gången sen kejsarsnittet som jag har klarat av det. Så nu är jag snart 100% återställd och imorgon är det 6 veckor sen operationen och det är lika med min sista dag med stödstrumpor -härligt.

Nu ska jag förbereda lite lunch så allt är klart när jag ska äta ifall en viss tjej bestämmer sig för att vakna just då... Gäller att ligga steget före, hela tiden för att undvika stress.

Inga kommentarer: