21 mars 2011

Bästa vänner

Emilias bästa kompisar förutom mig och Ola är för närvarande hennes färgglada, plastdjur i babygymet. Allra bäst är den lila hunden och den blåa nallen! Hon kan ligga en hel timme i sträck och bara ligga och titta samtidigt som hon "pratar" med dom. Så härligt att se hur hon fäster blicken och vad intresserad hon är. Nu följer hon dom även med blicken när vi snurrar på dom vilket hon inte kunde göra för någon vecka sedan.



Igår gjorde jag och Ola en liten fotobeställning på kort som ska sättas in i olika ramar här hemma. Sen blir det en hel del kort som ska skickas till äldre släktingar som inte har möjlighet att följa mig här på bloggen. Så även de får se Emilia. Men det är helt otroligt vad billigt det är att framkalla kort. Jag kommer ihåg förr när inte digitalkamerorna fanns och jag lämnade in rulle efter rulle för framkallning för dyra pengar. Så allt var inte bättre förr :)

Inga kommentarer: