30 januari 2011

Helg

Min sista riktiga helg är snart avverkad och den har varit helt underbar. Det har varit 2 goa lediga dagar ihop med min sambo. Idag har vi tagit itu med projekt skrubbrensning och vi har lyckats rensat ut ganska möe som nu ska köras bort till tippen/Hynboholm. Härligt det är när tid ges och man kan lyfta ut alla saker och sen börja om från början!

Igår var mina svärföräldrar här på fika och svärmor fick agera fotograf för mig och Ola:) Vi har många bilder på mig och magen men nu fick vi även massvis med bilder på oss alla 3. Känner att det var i sista sekunden man vet aldrig när värkarbetet kan sätta igång och helt plötsligt är min mage inte lika söt längre...

Imöra åker jag till Vålberg för sista gången på mycket länge. Jag får absolut inte glömma glassen i frysen och orkidéen som jag har köpt till en gammal arbetskamrat för vi fick deras babysitter -Tack!

På återseende...! :)

Inga kommentarer: