15 januari 2011

sista gången

Nu börjar det dra ihop sig på jobbet. Några saker som jag gör tänker jag att detta var sista gången på mycket, myyycket länge som jag gjorde detta. Som t.ex. igår när jag hade min sista stängning innan min föräldraledighet. Min vikarie kommer på måndag och då är det tänkt att vi ska gå bredvid varandra januari ut eller så länge som jag orkar jobba. Det kommer kännas mycket jobbigt och konstigt att tömma min låda samt ta bort mitt namn och ersätta det med Karolinas namn. Jag har aldrig befunnit mig i den här situationen, det har ju alltid varit jag som har varit ersättaren på ett vik. Så detta är något nytt att det är JAG som ska vara ledig och därför behöver vi någon annan istället för mig...

Jag har redan lovat barnen att så fort bebisen har kommit ut och jag mår bra så ska vi komma och hälsa på. Fast då måste jag ha glass med mig :) thi hi barn är allt bra ärliga och för goa i sina kommentarer :)

Inga kommentarer: