3 januari 2011

Något på g....??

Jag har en känsla att jag har läst någonstans att kroppen är så smart att den börjar bunkra upp med mat inför en förlossning. Någon mer som känner igen det?? Isåfall kan det mycket väl bli en januari bebis här hos oss... För igår när jag hade ätit min frukost, fil tallrik med en banan i samt 2 smörgåsar så var jag fortfarande inte mätt. Hade kunnat äta ett helt Max mål men det fanns inte i kylen och av smidighetsskäl så valde jag att inte åka och köpa ett heller. Så istället gjorde jag havregrynsgröt samt laddade med en macka till. Och sen blev jag/vi mätt(a). :)

Jag har totalt gått upp 10.5 kg och när jag läser under vecka 35 så ska man ha gått upp mellan 11-14 kg så för min del känns min viktuppgång helt naturligt. På onsdag är det dags igen att åka till barnmorskan för att se så allt är bra med mig och min ängel. Och imorgon tisdag ska vi på vår 3e föräldraträff -det ser jag fram emot!! Spännande å se om någon har fått under juldagarna...

Dags att platta håret inför en ny jobbdag. *KRAM*

Inga kommentarer: