6 januari 2011

Igår var vi och shoppade lite saker bl.a. en snösläde som idag får betyget: bästa uppfinningen någonsin! Ola har slitit hårt i närmare 2 timmar ute med snön, för vad det har snöat inatt!!

Så här mycket snö har det kommit hos oss!!


Jag började sopa av farstun men fick snabbt ge upp och gå in och vila en stund. Ett starkt illamående sköljde över mig och gjorde sig påmint att jag inte har samma energi och ork som förr. Men efter lite vatten och några clementiner så kom jag ut igen i snöyran som råder :) Det är så vitt och fint överallt, finns inga gränser utan allt bara smälter ihop.


Sen köpte vi även oparfymerat tvättmedel så idag ska vi tvätta alla bebiskläder och våra sängkläder osv. Den riktiga nedräkningen startar idag då det endast är 1 månad kvar till BF. Men sen får vi se när vår lilla Ängel verkligen vill titta ut.... Vi har även börjat fundera över vad vi ska packa ner inför förlossningen. Ska inhandla lite saker som ska ligga i kylen och vänta.

Besöket hos barnmorskan gick bra igår. Vår lilla Ängels hjärta bultade på och mina värden var fina! Min mage hade växt med helt 3 cm(!!) vilket vår barnmorska tyckte var bra då jag har legat under normalkurvan den senaste tiden.

Inga kommentarer: