23 januari 2011

Mosigt trött

Vi har varit ute största delen av dagen och nu känner jag mig skönt trött i hela kroppen! Vi tog en promenad (4km) och träffade några nya grannar som vi inte har sett förut. Blev stående där en stund och pratade, alltid kul att träffa andra som oxå bor här ute. Vi gick inte alls fort men på hemvägen var det väldigt jobbigt att gå, det kändes att vi hade gått och varit igång en lång stund utan någon vila. Så det var väldigt skönt att bara hasa sig ner i soffan och vila framför brasan.

Det som är perfekt är att handbollsmatchen börjar nu mot Kroatien och då har jag 2h spännande vila i soffan framför mig. Missade matchen igår men istället var jag på en jättetrevlig tjejkväll/tjejmiddag med mina gymnasiekompisar. Vi ses inte så ofta alla 4 så det var väldigt kul att alla kunde komma igår. Känns lite konstigt att nästa gång vi ses kommer jag vara MammaLinda :)

Idag är det precis 2 veckor kvar till BF, scary scary!! Men samtidigt längtar jag så innerligt efter att få träffa vår lilla Ängel som har bott nu i min mage i snart 9 månader. Se om det är en pojke eller tjej, få lära känna vår nya lilla familjemedlem. Ja det finns inte ord i hur mycket jag längtar efter att det ögonblicket ska komma!

Det är dags nu!!

Inga kommentarer: