2 januari 2011

Bedragen på tradera

Första gången jag har blivit blåst på tradera. Jag har varit en aktiv medlem där sen 2005 och både sålt saker samt köpt saker och det har aldrig strulat! Men nu så har jag stött på en oseriös säljare som dessutom har fått sitt konto inaktiverat från traderas sida. Hittade och vann ett ursött spjälskydd med nalle puhs kompisar på när de var små. Betalade in pengar men det har inte kommit något spjälskydd och detta var i slutet av november :( .
Så himlans trist när det händer.....


Titta visst är det sååå sött..!! Hojta till om någon vet vart jag kan köpa detta spjälskydd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Jag bara älskar ditt spjälskydd och är väldigt nyfiken på vart du köpt det. Vore super tacksam om du kunde mejla det till mig till emmy.k.k@hotmail.com