7 januari 2011

Ytterligare en ledig dag vilket har känts väldigt underbart!! Jag har fortsatt tvättat lite bebiskläder. Det är första gången som jag har behövt klippa bort prislappar på kläderna innan jag stoppar in dom i tvättmaskinen -lyxigt värre :) Det jag har kommit underfund med är att bebiskläder tar ingen plats, varken i tvättmaskinen eller på torkstrecket. Man får plats med 4 bodies på samma lina..!

Nu ska jag fortsätta äta min middag. Jag kan inte längre äta lika mycket utan det är godare att äta lite men ofta istället. Så nu ska jag micra middagen innan det är dags för oss att bege oss in till staden. Vi ska gå på bio ikväll och se The town,
Vi har 2 biobiljetter som går ut i slutet av januari men så länge vågar jag inte vänta... :)

Ha en underbar fredags kväll!

Inga kommentarer: