17 januari 2011

Lilla julafton

Igår styrde vi kosan upp mot Uddeholm för en heldag hemma hos Olas kära farmor och farfar. P.g.a. sjukdom så kunde de inte vara med oss när vi firade jul, vilket kändes väldigt tomt. Men så igår hade vi lilla julafton hemma hos dom samtidigt som de båda hade hunnit fylla år oxå. Så det blev mycket paket och firande! Jag och Ola fick pengar samt en babywatch, precis en sådan som vi har önskat oss. Så nu kommer jag vara mycket lugnare och friare när jag kan lägga en babywatch hos vår lilla Ängel när h*n sover och ändå ha koll -perfekt!

Nu ska jag plocka fram lite kvällsmat och ikväll blir det smarriga rester från gårdagens exotiska bricka mmm, gott! Sen ska jag testa pappas TENS apparat som jag har fått låna och hoppas den hjälper mot en öm punkt i ryggen. Innan det är dags för handboll!! Ikväll möter Sverige sydkorea, det får inte missas :)

Inga kommentarer: