20 januari 2011

vårkänslor

Vågar jag tillåta mig själv att njuta av dagens vårtecken??! Det är bara mitten av januari men det skulle lika gärna kunna vara en dag i mars tänker jag när jag känner solens strålar värma lite grann i ansiktet. Vilken underbar dag!! Ännu bättre blir det när man hör hur gruset knastrar under gympadojjorna när jag går på vägen. *lovely*
Och eftersom jag ändå inte kan åka pulka (kommer inte ner i den) eller kan åka bräda (vågar inte) så kan snön lika gärna smälta bort så jag kan njuta till fullo av våren och takdropp.

Ikväll är det dags för handboll igen och då måste svenska killarna vinna över Polen. Men virriga jag har bokat tid med en försäkringskille som kommer hem till oss kl 20.00 för att gå igenom våra försäkringar -jättebra om det inte vore så handbollen börjar samma tid... -Bra gjort Linda

Inga kommentarer: