2 februari 2011

NWT o BM besök


Tack än en gång mamma och pappa för den fina julklappen jag (vi) fick av er!! Nämligen ett helt års prenumeration på NWT :) Den gör så jag slipper äta min frukost ensam nuförtiden. Den lokala tidningen är inte densamma om man läser den på nätet så NWT i pappersformat är super!

För övrigt mår jag bara prima!! Idag är andra dagen jag är föräldraledig och snart är det dags för ett besök hos barnmorskan. Ska bli spännande å se om bebisen har fixerat sig idag?! Jag har alltid trott att ju närmare BF datumet man kommer desto trängre borde det bli åt bebisen i magen och därmed en lugnare bebis. Men ack så fel jag har haft!! Vår bebis vaknar runt 18 tiden och bökar runt, skapar svallvågor och är jätterörig ända tills jag lyckas somna på kvällen. Det är inga små sparkar längre utan hela magen förflyttas verkligen och det är mindre mysigt, tycker jag... Däremot känner jag inte av magen på dagen.

Inga kommentarer: