18 februari 2011

Promenix

Idag blev jag och Emilia utslängda för Ola skulle städa. Inte helt fel att ta en promenad i solen istället. För var dag som går så orkar jag mer och idag gick jag 2km utan att jag blev trött och illamående. Det trodde jag inte för bara några dagar sen.... Detta var klockan 13 och Emilia sover fortfarande i vagnen. Nu har jag dock dragit in henne så hon står i hallen men vaknar tänker hon inte göra. I julklapp fick vi en babyvakt av gammelfarmor och gammelfarfar och det är perfekt att ha nu när hon sover ute. I displayen står det även hur varmt/kallt hon har det vilket oxå lugnar en nybliven mamma hjärta.


Sovande Emilia i mössan hon har fått av farmor

Snart kommer Olas bror samt sambo hit på lite fika och Emilia gos. Nu är det en tjej som vaknar, måste gå...

Inga kommentarer: